jueves, 31 de mayo de 2012

María Xesús DÍAZ expone en Rianxo


VII Encontro coa Arte no concello de Brión: Lembrando a Castelao
Redacción MundoGaliza 26 de Maio de 2012
A sétima edición do Encontro coa Arte organizado polo concello de Brión terá lugar este ano durante os días 1, 2 e 3 de xuño. Un importante grupo de artistas renderá homenaxe a figura de Castelao a través de diferentes actividades, sendo Rianxo visita obrigada dentro do programa. Unha maridanza que sen dúbida, propiciará a creación de importantes obras.
Como xa ven sendo habitual e debido ao éxito de anteriores edicións, durante o evento lévase a cabo e de forma paralela o Mercado da Arte do Encontro de Brión. Na sala de exposicións da casa da cultura, o visitante poderá adquirir obras de destacados pintores, de diferentes estilos e técnicas. Bríndaselle así a oportunidade de achegarse á arte actual, de primeira man e como dereito de todos. As obras co espectador, porque xuntos son a cultura, e a cultura é parte da nosa vida.
Non dubides en visitar o Mercado da Arte do Encontro de Brión os días 1, 2 e 3 de xuño.
---o0o--- 
VII Encuentro con el Arte en el concejo de Brión: Recordando a Castelao
Redacción MundoGaliza 26 de mayo de 1012

La séptima edición del Encuentro con el Arte organizado por el concejo de Brión tendrá lugar este año durante los días 1, 2 y 3 de junio. Un importante grupo de artistas rendirá homenaje a la figura de Castelao a través de diferentes actividades, siendo Rianxo visita obligada dentro del la programación. Un maridaje que, sin duda, propiciará la creación de importantes obras.
Como ya viene siendo habitual y debido al éxito de ediciones anteriores, durante el evento se lleva a cabo y de forma paralela el Mercado del Arte del Encuentro de Brión. En la sala de exposiciones de la casa de cultura, el visitante podrá adquirir obras de destacados pintores, de diferentes estilos y técnicas. Se brinda así la oportunidad de acercarse al arte actual, de primera mano y como derecho de todos. Las obras con el espectador, porque juntos son cultura, y la cultura es parte de nuestra vida.
No dudes en visitar el Mercado del Arte del Encuentro de Brión los días 1, 2 y 3 de junio

Traducción a cargo de Juana Castillo.
María Xesús Díaz, pintora gallega, fue entrevistada en el
Nº 1 de la revista: Abril-Mayo-Junio 2010.


Publicar un comentario

"PLUMA Y TINTERO" - Revista Literaria ahora en versión FLIP (libro Flash)